Re: [obudowa-kupiłem] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 13:29:34 MET

"Wojtek" <womiej@wp.pl> wrote in news:cp9ap8$7vo$1@korweta.task.gda.pl:

Witaj,

> Pentagram 92 AlCu czyli podobna wielkość co zalman siedzi bez problemu

No jeżeli nie wystaje poza krawędź płyty, to wejdzie bez problemu każdy.
Ale mam pewne wątpliwości co do Abita NF-7... Zresztą - póki co nie planuję
zmiany śmigiełka na procku.

> Generalnie plusy ma za jakość, minusy to wysokość (nie wchodzi pod
> biurko standardowe) no i waga.

He he, ja sobie wcześniej zmierzyłem wszystko i pod moje biurko pasuje
wręcz idealnie (jakieś 2-3 cm luzu mam) :)

> Ale w sumie to tego sie nie przenosi :)
No laptop to to nie jest ;)

> Womiej

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |