Re: [obudowa-kupiłem] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: Wojtek <womiej_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 11:52:18 MET

> Kupiłem nową obudowę, używanego (w bardzo dobrym stanie i w niezłej cenie)
> Chiefteka z serii Dragon: DA-01BL-D (big tower).

Jestem posiadaczem (szczęśliwym) DA-01SL-D

> Minusy:
> - mogłaby być większa odległość pomiędzy górną krawędzią płyty, a
> konstrukcją obudowy - mam pewne obawy, czy coś takiego jak Zalman CNPS7000
> się tam zmieści - jeżeli wystaje poza płytę to nie wejdzie. Z tego samego
> powodu praktycznie nie da się odpiąć coolera z CPU - taką mam wredną
> zapinkę, że dość dużej siły trzeba użyć.

Pentagram 92 AlCu czyli podobna wielkość co zalman siedzi bez problemu

> - brak możliwości montażu wentyli 80mm inaczej, niż w plastikowych
> koszykach - niestety nie da się w tej budzie zamontować najnowszego
> dziecka
> AC, bez tej plastikowej "osłony". Trzeba byłoby wiercić dziury w obudowie.

To fakt

> - brak możliwości montażu wentyli w ściance bocznej - jest kratka
> wentylacyjna, ale nie ma miejsca na zamocowanie śmigiełka (choć na
> upartego
> pewnie się da). To taki w zasazie mały minus, przy tej iości pozostałych
> wiatraków te w bocznych drzwiach w zasadzie stają się zbyteczne.

Siedzi wiatrak fabryczny 92 mm, dość głośny ale ładnie zbiera powietrze znad
proca i grafy
Generalnie plusy ma za jakość, minusy to wysokość (nie wchodzi pod biurko
standardowe) no i waga.
Ale w sumie to tego sie nie przenosi :)
Womiej