Re: Niedroga drukara

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 09:49:45 MET

Marek napisał:

> brak soczystej zieleni i niebieskiego

Na iP8500 niebieski, zielony i cała reszta kolorów wychodzą tak
cudne, że do tej pory jedynie w Playboyu widziałem podobne kolorki.
Ta drukarka po prostu drukuje dokładnie to co dostaje. Jeśli fotki
mają soczyste kolory, to takie same wychodzą na wydruku.

> Ciekaw jestem czy iP8500 majac te dodatkowe tusze drukuje ładnie
> wszystkie kolory.

Cóż... musiałbyś zobaczyć. Dla mnie to szczyt możliwości i lepiej
już się po prostu nie da.

> http://www.vizmar.pl/inne/kalibracja.jpg

Siostra jest grafikiem komputerowym i pierwszy wydruk jaki robi na
każdej drukarce to test Macbetha. Potem porównuje to z wydrukiem
wzorcowym. Oko ma wybitnie wybredne, więc do iP8500 też się
przyczepiła, ale mimo to stwierdziła, że jeszcze nie widziała czegoś
takiego. Nawet wydruki z profesjonalnych drukarni, w których drukuje
różne duperele, nie osiągały takiej jakości.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/