Re: Niedroga drukara

Autor: Marek <marografWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 06:27:32 MET

> Poważnie na iP3000 też taka pioruńska jakość jest? No pięknie.
> Myślałem, że tylko iP8500 takie fotki trzaska, bo w tej drukarce
> siedzi aż 8 różnych pojemników z tuszem.

Hej.
Mam iP3000 i zapewniam Cie że też nie da sie odróżnić foto z labu od wydruku z
tej drukarki, chyba że ktoś przyjrzy się z bardzo bliska to wtedy widać że to
wydruk. Ale przy normalnym oglądaniu (a nie szukaniu dziury w całym ;)) nie ma
szans. Przy czym iP3000 ma tylko 3 tusze z kolorami więc drukuje mniej wiecej
tyle co widać w CMYK'u (brak soczystej zieleni i niebieskiego) a czarny składa
z 3 kolorów (tylko w trybie foto), ale mimo tego czerń jest dosyć głęboka.
Ciekaw jestem czy iP8500 majac te dodatkowe tusze drukuje ładnie wszystkie
kolory.
Żeby mieć porównanie miedzy róznymi papierami foto, przygotowałem sobie
niedawno karte testową do wydruku (test rozdzielczości, kolorów i coś z
życia :)). Jak bedziesz kiedyś testował różne papiery to może sie przydać.
http://www.vizmar.pl/inne/kalibracja.jpg (1,6 MB; 2297x3445)

pozdrawiam
Marek