Re: Jak przetestować cache??

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 19:39:15 MET

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:cp7fr2$j6l$1@achot.icm.edu.pl...
[...]
> Na płycie nie ma pamięci cache. Epoka Pentium bez numeru minęła jakieś 5
> lat temu.

hmmm, no faaaaaaaaaakt, jakos przeoczyłem tą oczywistość...

> Stawiam na płytę główną. Próbowałeś memtest?

Nie, nie próbowałem... to to? --> http://hcidesign.com/memtest/ ?

Ale raczej to nie RAM - mam 2 * 256 - wyjmowałem raz jedna, raad druga,
zmieniałęm BANKI - i nic
w serwisie wsadzili 512 - i tez nic to nie dało....
Czemu sądzisz, że to płyta?
Michau