Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: JS <jscoolg_at_op.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 19:37:28 MET

Witam
Mam dziwne jazdy z nagrywarkami
Otóz obie (zarówno CD - Teac 52x jak i DVD liteon x 16) robia straszne jaja
z nagrywaniem!! Obie zaczely nagrywac strasznie wolno
Np DVD (plyta x8) wypala mi 1h - wczesniej wypalala 20 minut. Wszystko
wyglada na ok - nero pokazuje predkosc x 8 a wypala cholenie wolno !!!!!!!!!
To samo mam z cd - plyta wypala sie 10 minut pomimo ze nero wskazuje 52x
Akcje zaczely sie niedawno Moze jakies ustawienia systemu (swiezy win2k )
Biosu (Wyminieajac obudowe przy okazji przywrócilem go do difoltów) czy
moze cos nie halo z plyta ???
Plyta Abit NF7S
Procek Athlon 2,5@3,2
Nagrywarki Liteon 1633