Re: zamrażanie i resetownaie kompa - dlaczego ??

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 01:06:36 MET

gratuluję...... możemy podać sobie ręce... ja mam dokładnie identyczny
problem....

często nie zamraża.... bardziej restartuje.... ale generalnie widzę, że masz
to samo co ja...
jednyna Ciekawa rzecz jaką zauważyłem, to że praca się stabilizuje, kiedy na
noc odłączę komputer całkowicie od prądu....
wtedy na drugi dzień chodzi bez zarzutu.... a jedną noc go nie odłączyłem i
zrestartował mi się chyba z 5 razy zanim doszedł do siebie...
sprawdź, czy masz może podobnie :-)

proponuję, żebyśmy połączyli siły w tej sprawie... to może razem do czegoś
dojdziemy...
pozdr

ps: a patrząc na konfigurację twojego kompa, to jedyną rzeczą wspólną jaką
mamy jest system operacyjny....
cały czas myślę, żeby podłączyć inny dysk twardy do kompa, bo może to jakiś
upierdliwy niewykrywalny wirus....
robiłem format, ale tylko partycji systemowej...