Actina HUNTER - opinie

Autor: Michał Kasprowicz <sdfsasd_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 00:36:33 MET

Witam
Przymierzam się do zakupu taniego, ale w miarę bezproblemowego laptopa.
Wybór padł na ACTINA HUNTER AW2.0/14/20/128/CD/BSYS ok. 2300zł +VAT. I tu
mam pytanie do posiadaczy lub osób mających styczność z tym laptopem. Jak
się sprawuje ten Laptopik? Ile wytrzymuje na bateriach? Czy to prawda, że
trzeba wyciągać baterie przy korzystaniu z zasilania sieciowego??? :/
Od razu mówię, że google zaliczyłem i przeczytałem wszelkie krytyki (no
powiedzmy dużo) w stronę taniego złomu, ale część z nich pisze "Wystrzegaj
się Medionów, CA, ACTINY itp" Problem w tym, że nie sądzę, że te osoby miały
faktycznie styczność z tymi laptopami, lecz tylko gdzieś cos usłyszały i
teraz powtarzają ( oczywiście nie wszyscy).
Parametry są zachęcające, szczególnie procek AtlonXP dla notebooków, jest
lekki i mały, a to dla mnie podstawa.Tą lekkość "zawdzięcza" plastikom, ale
za te pieniądze nie można mieć wszystkiego i z tym się liczę.

Pozdrawiam