Re: 2 dni męczarni

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 22:04:35 MET

Użytkownik "-=aciDRain=-" <jaydee@op.pl> napisał w wiadomości
news:cp3s5b$1uu$1@news.onet.pl...
> Jest komp z płytą główną BX440. Nie chce odpalać. Świecą się tylko diody i
> chodzą wentylatory. Na płycie są 4 diody informujące o jej stanie w
trakcie
> uruchamiania komputera. Na początku jest sekwencja ...

Co to za płyta ?
Ile ma lat ?
W jakich warunkach używana ?

> Powyciagałem wszystko. Sprawdziłem na innym kompie pamięć, kartę grafiki,
> modem, kartę dźwiękową i wszystkie te podzespoły są dobre. Podłączyłem do
> uszkodzonego kompa (włożony tylko procek)

Co to za procek ?
Jakie złącze na płycie ?
Jeżeli jest na S1 - jest przejsciówka S1 - S370 ?

> Na drugi dzień odpaliłem komputer, popracowałem trochę, zamknąłem system.
> Uruchamian jeszcze raz i kapa - cztery czerwone diody, brak piszczenia
> głośnika. Wyjąłem pamięć i karty, dalej to samo. Normalnie powinien
piszczeć
> o braku pamięci.
>
> To co jest w końcu walnięte: płyta, procek czy zasilacz?
Może sprawdź w kolejności:
Bateria - przejściówka procka (jeżeli jest) - pamięć - procek - płyta
główna
Sprawdź wszystko na nowym zasilaczu - na wszelki wypadek
Pozdrawiam !
WOJO