Re: Problem z mikrofonem

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 20:13:14 MET

Jacek wrote:

> 1. problem może tkwić w ustawieniach głośności

Jak już będziesz miał te ustawienia głośności (standardowe w windows)
włączone to zainteresuj się "Opcje"+"Właściwości", a tam jest
"Ustawienie głośności" dla "Nagrywanie". Zaznacz z którego urządzenia
mają nagrywać dźwięk programy. Zaptaszkuj sobie jeszcze "Opcje" +
"Sterowniki zaawansowane".

> 4. ponoć winxp, wejście mikrofonowe traktuje także jako wyjście subwoovera,
> co może być przyczyną

Uaktywnij "Sterowniki zaawansowane" i posprawdzaj co tam jest.

> 5. BTW, to dobrze za to słychac u mojego rozmówcy, wszyskie dźwięki, które
> wydaje z siebie windows czy np. jakieś kawałki z winampa (??)

Patrz punkt 1.

> baaaaaaaardzo prosze o jakieś sugestie i ewentualną pomoc, bo już ROC!!!!

Jeśli masz mikrofon koloru białego (komputerowy) za 8zł to tak jak byś
nie miał mikrofonu. Lepiej zainwestuj w markowy mikrofon. Prawie
wszystkie karty dźwiękowe obsługują mikrofony elektretowe zasilane z
gniazdka mikrofonowego (wtyczka jack stereo), więc estradowy mikrofon
dynamiczny (wtyczka mono jack) raczej nie będzie dobrze działał.