Problem z mikrofonem

Autor: Jacek <nospam_at_no.spam.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 19:40:05 MET

Witam!

Chciałbym używać Skype'a, ale problem w tym, że ja wszystko słyszę co do
mnie ktoś mówi, ale nie słychać mnie. Ponoć wychodzą z głośników tylko,
jakieś trzaski, buczenie i czasami zrozumiałe dzwięki. Pogooglowałem trochę
i doszedłem do takich wniosków:

1. problem może tkwić w ustawieniach głośności

sprawdzałem, wszystko jest chyba ok, czyli wyciszenie wyłączone, mikrofon
włączony

2. w sterownikach karty dźwiękowej (VIA AC'97 zintegrowana z płytą ECS)

rzeczywiście były już trochę stare, ale po ściągnięciu nowych, problem
pozostał

3. w urządzeniach audio mam zainstalowany półdupleks, ponoć powinien być
full duplex

jak zainstalować full duplex?

4. ponoć winxp, wejście mikrofonowe traktuje także jako wyjście subwoovera,
co może być przyczyną

 jak sobie z tym poradzić, tzn jak wyłączyć wyjście subwoovera?

5. BTW, to dobrze za to słychac u mojego rozmówcy, wszyskie dźwięki, które
wydaje z siebie windows czy np. jakieś kawałki z winampa (??)

baaaaaaaardzo prosze o jakieś sugestie i ewentualną pomoc, bo już ROC!!!!

Pozdrawiam

Jacek