Raid - migracja danych - różne kontrolery

Autor: Sławek K. <slawek55_at_go2.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 17:41:01 MET

witam..
----będę miał prawdopodobnie taki oto problem....otóż oddałem do serwisu
płytę główną pod PIV - GA-SINXP1394 posiadającą kontroler Silicon Image
Serial ATA. W oparciu o niego miałem połączone dwa dyski na SATA w Raid 0.
Niestety, płyta jest dokumentnie uszkodzona. Na domiar złego, trudno
obecnie zakupić podobną płytę na SIS-ie... sklep proponuje mi w zamian
płytę na chipsecie Intela. I tu pojawiają sie moje obawy, czy po
"zbudowaniu" Raid-u w oparciu o ICH5R - będę miał dostęp do swoich danych,
na których bardzo mi zależy...oczywiście nie chodzi mi o partycję
systemową, lecz o dane zgromadzone na kolejnych dyskach logicznych. Czy
możecie mi coś doradzić...czy słuszne są moje obawy względem utraty
danych,..ewentualnie jak mógłbym "wytaraskać się" bez strat z tego kłopotu?
              ...pozdrawiam..Sławek