Re: System archiwizacji danych

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 17:30:41 MET

zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl> zapodał(a):
> On Tue, 7 Dec 2004 15:10:48 +0100, "DooMiniK"
> <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:
> Nie wiem, nie znam się, ale dzisiaj słyszałem od kumpla, że też chciał
> zrobić coś na linuxie, kupił sprzęt i okazało się, że Linux nie widzi
> SATA. Sprawdź to sobie :)

No trzeba się trochę pobawić, ale na SATA by były tylko dyski nie
systemowe; sądzę, że jednak i tak połączę:
- dwa dyski w RAID na jednej taśmie (i tak nie przeskoczą UDMA100)
- nagrywarka z dyskiem twardym systemowym (ale i tak sądzę, że nagrywarkę
DVD wsadzę do stacji roboczej i będzę po sieci robił archiwizację...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl