Zasilacz do Athlona 1700XP+

Autor: strOOs <strOOs83-CUT-_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 21:21:26 MET

Witam.

Przezylem juz jakis no-name 235W, Enlight 250W i w koncu wpadl mi w rece
Fortron 250W z 5cioma wyjsciami na dyski itd.
Jednak po dluzszym zastanowieniu przy tak zracym prad procku przydaloby sie
wymienic ten zasilacz...
I tu pada pytanie: na jaki?
Ogolnie rzecz biorac chcialbym zainwestowac tak do 100zl - moze byc i z
Allegro.
Myslalem nad Fortron/Enlight 300W. Czy te 300W, ktore w tescie THG wypadaja
kolo 370W wystarcza na dysk, 2 napedy i Athlona? Grafika to GF2MX DDR
Creative'a.
Ogolnie rzecz biorac bardziej bylbym za jakims prostszym (czytaj kolo
300-350W) modelem firmowym niz za czyms takim jak Codegen 400W.
Jak wyglada sprawa jakosci firm (porownawczo): Chieftec, Fortron, Huntkey,
Enlight, QTEC.
Takie jak Colorsit, Tracer, Codegen itp srednio mam ochote brac pod uwage...

Z gory dzieki za odp.

Pozdrawiam
Mikolaj