Re: Laptopy Centrino ???

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 15:14:58 MET

Proces "BliSki." <BliSki-Wp--@spam.nie> zwrócił błąd:
> Może pytanie z innej beczki.
> Jeśli obecnie mam prcesor Intel Celeron (2GHz) w wersji Desktop
> - ustwionego jako 1,5V Desktop na płycie.
> Podstawka pod niego to: mPGA 478B.
> Mam na płycie ustawienie napięcia dla wersi Mobile (1,3V).
> Czy jest szansa na włożenie tam właśnie takiego procesora
> w wersji mobile??

Szansa jest, gdyż istnieją procesory w wersji mobilnej na takie gniazdo,
ale czy producent notka nie zabezpieczył się przed wymianą to nie wiem.
Poza tym nie jestem pewien, czy reszta notebooka (czyli płyta i BIOS)
zapewni prawidłową obsługę. Na pewno w niektórych przypadkach wymiana
jest możliwa, podobnie jak umieszczenie i korzystanie z mobilnego
procesora w płycie desktopowej.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8