Re: karta do zgrywania wideo z magnetowidu

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 15:04:17 MET

Sun, 5 Dec 2004 22:12:42 +0100, na pl.comp.pecet, SYRDNA napisał(a):

> Ja osobiscie mam AverMedia 303, i jestem z niej zadowolony. Oczywiscie w tym
> przedziale cenowym nie mozna spodziewac sie niezwyklych rezultatow. poza tym
> czy film z VHS ma az taka jakosc, zeby sie stresowac kupnem drogiej karty do
> przechwytywania video?

No oczywiscie nie mowimy o profesjonalnym zastosowaniu tylko takie do
domciu :)

A zapytalem, bo mialem juz okazje zobaczyc obraz jakiejs tam TV na
komputerze ktory po powiekszeniu do pelnego ekranu (17``) byl bardzo daleko
od jakosci na zwykly telewizorze
I to podobno tak zostalo i nie dalo sie poprawic

> I jeszcze jedno - znacznie lepsza jakosc uzyskasz laczac magnetowid z karta
> nie za pomoca kalbla antenowego a poprzez zlacze s-video lub composite viedo
> (chinch). Pozdrawiam i milego zgrywania.

Dziekuje za informacje, sprobujemy te chinche i s-video :)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl