Re: karta do zgrywania wideo z magnetowidu

Autor: SYRDNA <syrdna_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 22:12:42 MET

Ja osobiscie mam AverMedia 303, i jestem z niej zadowolony. Oczywiscie w tym
przedziale cenowym nie mozna spodziewac sie niezwyklych rezultatow. poza tym
czy film z VHS ma az taka jakosc, zeby sie stresowac kupnem drogiej karty do
przechwytywania video?
I jeszcze jedno - znacznie lepsza jakosc uzyskasz laczac magnetowid z karta
nie za pomoca kalbla antenowego a poprzez zlacze s-video lub composite viedo
(chinch). Pozdrawiam i milego zgrywania.

Budzet na karte mamy tak ok. 250zl, wazne by