Re: PIII 1GHz czy pojdzie ??

Autor: Websterrr <websterrr.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 13:47:50 MET

 andrzej <anaw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Witam.
> Pare dni temu nadalem temat ale jesli mozna to prosze o pomoc.
> Nie moge w internecie znalezc nic na temat plyty glownej ATC 6240 Ver 3.0r02
> WB1 (taki osczyt jes przy wlaczeniu kompa). Obecnie mam celeron 500 i
> pytanie czy pojdzie mi PIII 1 GHz, wczesniej kolega Sander pisal ze 800
> pojdzie na 100%. Czy mozecie cos poradzic lub dac link do jakiejs strony z
> ta plyta ??
> Z gory dzieki.
> Pozdrawiam
> Andrzej

http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=2001/12/klub_sekr.htm

Sam jestem posiadaczem ATC-6240 ver. 2.0 i z tego co udalo mi sie wyczytac w
necie i na grupach na Twojej plycie (ver. 3.0) pojdzie kazdy Coppermine
(celeron i PIII). Po zastosowaniu przejsciówki produkowanej przez te firme
http://www.upgradeware.com/index.htm
powinien pojsc procesor typu Tualatin.