Re: Rozbudowa kompa -niskie fundusze - prosba o pomoc

Autor: Mar_Q <bluepc_at_konto.pl.delete.end>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 12:19:30 MET

> SPP od IGP rozni sie tym, ze ten drugi ma zintegrowana grafike
> GeForce4 MX, a ultra 400 to nie jest oznaczenie mostka
> polnocnego, tylko SPP z rozszerzeniem magistrali do 400 MHz i
> pewnie kazdy SPP sobie z tym poradzi jak mu sie wgra nowszy BIOS.
> E ..... mozna sie w tym pogubic, sami sprzedawcy wprowadzaja w
> blad. Ale wazniejszy jest ten drugi mostek poludniowy MCP i MCP-T
> z czego ten drugi posiada dodatkowo 3 x 1394 (Firewire), obsługa
> Dual-Net z 3Com 10/100 i nForce2 Audio Processing Unit - obsługa
> Dolby Digital 5.1 podobno calkiem niezly dzwiek. Jak pamietam
> [...]

Witam
dzieki za info
raczej sklaniam sie do tej plyty:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13890.html
bo sadze ze to poprostu troche ubozsza wersja tej ?
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13329.html
a moze sa inne roznice i moze warto dolozyc ?
i teraz pytanie, bo glownie kupuje nforca2 bo zalezy mi na dzwieku -
Soundtormie
czy te w/w plyty go maja ?
I co je obie rozni od tej ?
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=6828&sid=1
rozumiem ze ma inny mostek poludniowy i ma obsluge DOLBY DIGITAL 5.1
czy roznica jest mocno odczuwalna ??

--
Pozdrawiam
MarQu