Re: Wentyl w kieszeni HDD

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:56:29 MET

Zobaczcie, co napisał(a) [B7] Yarii w poście
news:conk9l$35s$1@nemesis.news.tpi.pl !!!
> tak - w niektórych modelach nie było sensu zostawiać włączonego z
> powodu zabudowanej kieszeni z tylniej strony...wentyl chłodził
> poprostu plastik. zastąp lepiej to małe gó*** czymś większym na
> końcach obudowy

Kalbelki ciachne juz wieczorem, co do czegos większego to jutro na giełdę i
trak się wybieram... czyli dwie pieczenie przy jednym ogniu.

Dzięki wszystkim za zainteresowanie.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***