Re: dyskietka + obraz

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 11:30:10 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:cp1agi$8ob$1@flis.man.torun.pl
> "Piotr Karwowski" cp08iv$jeq$1@nemesis.news.tpi.pl
[...]
> Pytam o coś innego: Czy korzystanie z ,,kradzionych"
> programów w celach niezarobkowych tez jest przestępstwem?
> Rozumiem, że trochę mogłem inaczej sformułować to pytanie,
> ale wolałem z pewnego powodu je sformułować w ten sposób. :)

To prowokacja?
Czytałeś kiedykolwiek licencję dołączoną do używanych przez Ciebie
programów? Tam jest to wyraźnie objaśnione. Zwróć też uwagę na ceny:
osobno za produkty _do_prywatnego_użytku_, osobno dla firm.

> Możesz o tym napisać do M$. :)

MS już dawno poprawił ten błąd w swoim programie. A Ty jesteś na bakier
z updatami, i to mocno.

/odpowiadając zmień px na pl/