s. 754 czy 939?

Autor: wishya <wishya_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 10:14:53 MET

czesc,
jestem an etapie przesiadki ze starego sprzetu i mam spory dylemat z wyborem
nowej platformy.
Sprzet zmieniam mniej wiecej co 2 lata, zatem zakladam, ze nowa platforma
posluzy mi wlasnie przez taki okres.
Docelowy procek (w tym momencie) to amd 64 3000+.
Z jednej strony wybor s.754 bedzie oczywiscie bardziej "ekonomicznym" wyjsciem,
z drugiej - nie ma tego co ma 939 ;)
No i teraz pytanie, czy s. 939 faktycznie bedzie duzo szybszy? czy w ogole to
zauwaze korzystajac z aplikacji, czy dopiero zobacze w benchmarku? No i
podstawowe pytanie - czy "skorka warta jest wyprawki" w przypadku wyboru s. 939?
Bo jesli roznica wydajnosci pomiedzy tymi dwiema platformami miescic sie bedzie
w granicach "bledu statystycznego" - to chyba w gole nie ma o czym mowic.

pozdrawiam
d.