Re: Meka z Arctic silver 5

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 10:16:43 MET

> Ja, jak kiedyś szlifowałem, to robiłem to 3 papierami ściernymi,
> coś ok. (bo nie pamiętam dokładnie) 700, 1500 i 3000.
> Papiery położyłem na kawałku szyby (żeby była lustrzanna/równa
> powierzchnia), długość tego kawałka szyby to ok. 30cm, szerokość 4-6cm.
> I bawiłem się tak kilka godzin, ale potem mój CAK-38 też miał
> powierzchnię jak lusto, była prawie idealnie gładka :)

Aż tak to się mi nie chciało :). Papier 1000 (przy takich grubościach
stosuje się szlifowanie na mokro!), kawałek papieru na palec i szuru
szuru... może z minutę lub dwie max w różne strony. Powierzchnia nie była
lustrzana, ale gładziutka pod palcem - przedtem były wyraźne ślady
szlifowania jakby tarczą obrotową...

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424