Re: grafika AGPx8 a AGPx4 ?????

Autor: Bartek <skrayny_at_tlen.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 00:45:51 MET

Skutek może być różny. Jeśli Twoja płyta nie obsługuje w ogóle agpx8 czyli
agp z napięciem 1,5V tylko cały czas daje napięcie 3,3V (agpX4) to istnieje
duże pradopodobieństwo że spalisz i płytę i kartę.
Mój znajomy zrobił odwrotnie (wsadził kartę agpx4 do płyty która nie
obsługiawała tego standardu i już nigdy jej nie uruchomił). Także to Twoje
ryzyko.
Ja także miałem obawy przed kupnem karty AGPx8 a płyta obsługiwała tylko
AGPx4 ale okazało się że Radek9600XT chodzi także także na agpx4:-). Więc
może spraw sobie akurat taką kartę.

Pozdro
    Bartek