Abit NF7 - zdejmowanie wiatraka z chipsetu.

Autor: gringo <gringo8_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 00:44:41 MET

Witam

Czy zdjecie witraka z chipsetu i zastapienie go radiatorem (np Zalmana)
uniewazni gwarancje??

Kupilem 2 miesiace temu ta plyte i ten wiatraczek juz niezle sie daje we
znaki, czasami sie zatrzymuje powodujac restarty komputera.

W serwisie zapewne wymienia mi ten wiatrak na nowy i problem powroci po paru
tygodniach, w dodatku bede musial sie rozstac z komputerem na conajmniej
tydzien - na co (z powodow zawodowych) nie moge sobie pozwolic.

Przejzalem wiele postow na ten temat i widze ze wiekszosc ludzi pozbwa sie
tego wiatraczka. Ale jak jest z ta gwarancja? Utrace ja czy nie?

pozdrawiam