Re: Barwkomp - nie dziekuję...

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 19:20:39 MET

Użytkownik "Borg" <borg@st.pl> napisał w wiadomości
news:cot3du$kt$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam!
>
> Przestrzegam przed zakupami w sklepie internetowym www.barwkomp.pl, tym
> samym, tylko pod inna nazwą: http://sklep.pclab.pl/index2.php?js=10,
> www.sklep.tweak.pl i pewnie jeszcze paru innych odsłonach tego tworu...
> W czasie zakupów wszystko jest OK, lazą w dupę jak tylko mogą.... a
> schody zaczynają się, gdy tylko coś się zepsuje.... Zaczyna się zwodzenie
> klienta, nie odpowiadanie na pytania i ponaglenia, obciążają za koszta
> przesyłek i w ogóle ciężko sobie wyobrazić takie traktowanie w czasach,
> gdy takich sklepów jest jak psów w sumie...

> [...]

No to chyba się dołożę, bo też nie miałem/mam z nimi zbyt udanych
kontaktów, wg prawa klientowi kupującemu poprzez internet przysługuje
możliwość zwrotu w ciągu 10 dni, koleś owszem, zgodził się na coś takiego,
ale z wielką łaską i stwierdzeniem: "idziemy na rękę", odesłałem towar
proponując wymianę na inny, za dopłatą oczywiście i nadal czekam, a oni nic
nie wiedzą.... A zakupy zrobiłem na ponad 5000zł, więc nie chcę sobie
wyobrażać traktowania kupujących coś za 100 - 500zł, pewnie "idą na rękę"
wysyłając towar.....

Nie polecam....

Sekator.