Re: Barwkomp - sprostowanie!!!

Autor: Borg <borg_at_st.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 15:20:02 MET

Użytkownik "Borg" <borg@st.pl> napisał w wiadomości
news:cot3du$kt$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam!
>
> Przestrzegam przed zakupami w sklepie internetowym www.barwkomp.pl, tym
> samym, tylko pod inna nazwą: http://sklep.pclab.pl/index2.php?js=10,
> www.sklep.tweak.pl i pewnie jeszcze paru innych odsłonach tego tworu...
> W czasie zakupów wszystko jest OK, lazą w dupę jak tylko mogą.... a
> schody zaczynają się, gdy tylko coś się zepsuje.... Zaczyna się zwodzenie
> klienta, nie odpowiadanie na pytania i ponaglenia, obciążają za koszta
> przesyłek i w ogóle ciężko sobie wyobrazić takie traktowanie w czasach,
> gdy takich sklepów jest jak psów w sumie...

> [...]

Po dość długiej rozmowie z szefem sklepu, doszliśmy do pewnego porozumienia
i w pewien sposób wyjaśniliśmy sytuację:

- cytowany post, został napisany pod wpływem emocji i zostały użyte zbyt
mocne słowa, za które przepraszam
- przedstawione problemy wynikały z regulaminu sklepu, którego pracownicy
bardzo rygorystycznie się trzymają, więc Barwkomp nie ponosi żadnej winy za
zaistniałą sytuację
- niestety moja współpraca z wyżej wymienionym sklepem nie była taka jakbym
oczekiwał, jakkolwiek jest to tylko moja prywatna opinia i spostrzeżenie.

Pozdrawiam!