Re: Proszę o pomoc, dzwięk Opti mb931 na ISA

Autor: Rycho <rycholek_at_wp.pl.tylkobezspamu>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 16:19:59 MET

On Sun, 5 Dec 2004 12:02:34 +0100, koliza <01_13koliza_99a@wp14.pl> wrote:

> szukam sterowników do tej karty (Opti mb931) na win98, niestety w sieci
> widzialam jedynie do win95 ale niestety nie chodza. To stara karta
> jeszcze
> na ISA ale na ten czas lepszej nie mam. Bede wdzieczna za podanie
> namiarow
> gdzie moge odnalezc takie driver'y.

MB931/MED3931 ( czerwony laminat ) to ExpertColor,
gdzieś nawet powinienem mieć płytkę ze sterownikami.
Jeśli z tych stronek nie odpali to wal na priva,
sam używam Opti931 więc sterowników mam sporo :)

http://www.spat.pl/drivery/opti931.zip
http://download.eportal.pl/?id=264
http://www.infoman.com.pl/index.php3?idn=k1VLlTu8Q8IXuzezw&s=4&k=535&so=
http://www.soundcard-drivers.com/companies/765.htm ( drivers/all )