Re: Lite-ON SOHW 1633S - czytanie CD

Autor: Rafał madDuck <madDuck_at_polbox.wywal.to.com>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 16:16:04 MET

strOOs dnia Pańskiego 2004-12-05 napisał(a):

> Czyli cala sprawa rozbija sie jedynie o to nero u Ciebie?

No u mnie tak i jezeli u Ciebie inne plytki tez chodza w porzadku to chyba
nie warto o to nero kruszyc kopii? :) W ogole to nie wiem czy jesli Ci nei
dziala to nie mozesz sciagnac i legalnie uzytkowac dopoki korzystasz z tej
nagrywarki. To by rozwiazalo juz wszystkie problemy :)

--
madDuck@polbox.wywal.to.com
 http://rtfm.bsdzine.org/ ][ http://www.againsttcpa.com/