Problem z przycinaniem.

Autor: exp& <rodinal_at_get@this@out>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 14:38:51 MET

Witam.
Mam problem z przycinaniem kompa w grach. Objawia sie to tak,
ze w pewnym momencie obraz staje, a podmraza sie kilka klatek pozniej.
Operacja trwa ulamek sekundy, ale jest dosc denerwujaca.
Wystepuje w zasadzie w kazdej aplikacji 3d, 2d nie mam zeby sprawdzic :)
Czy to DeluxeSkiJumping3, NFS:U2, CoD...cokolwiek.
Czym to moze byc spowodowane? Pogrzebalem juz w poszukiwaniach, ale nic
Odlaczalem zbedne urzadzenia (Odpiete CD i wszystko poza grafa),
przeczesalem BIOS, winde...nie mam pojecia w czym rzecz.

Sprzet:
Abit NF7 rev2
AMD Barton 2500@3200+ => 220x10
2x512 RAM 400@440 => 11;3;2;2
Seagate BIV 40GB (niekrecony :)
CDRW Liteon
CDROM Asus
Gigabyte Radeon 9550 250/400@450/550
Sb Live!
Modem
Za zasilanie odpowiedzialny Chieftec 360-202.

Nic sie nie przegrzewa.
Problem wystepowal tez na niekreconym sprzecie, oraz na poprzednim:

MSI KT3v
AMD Tbred 1700@2400+
Gigabyte/His Radeon 9200 64/128
reszta ta sama