Re: podkręcenie grafy

Autor: mac <gta100_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 12:37:15 MET

> Nie wierze ja mam radiatory z pocietego coolera od durona i sa naprawde
duzo
> gdzies 3,5cm wysokosci pamieci hynix 4ns i chodza jak w opisie cos
pomyliles
> chyba. Pozatym looknij na strone hynixa na 4ns do max 250mhz niby ciagnie
> (500) a ty masz 5ns!

Mam tyle poważnie. Sam się zdziwiłem. Do pokręcania wykorzystałem WinFox
II-oprogramowanie dołączone do karty Leadteka Winfast FX5500 128
MBRam/128bit. Na Bartonie 2500+mobo-kt600 wynik w 3DMarku2001se skoczył z
7300 na prawie 8400. A może coś przekłamuje, nie wiem. Stan faktyczny jest
taki jak napisałem.