Re: W biosie 160 GB, a przy formacie jedynie 130 GB?!?!?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 11:32:02 MET

Użytkownik "Krzycho" <pasionyWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5d7a.000012c1.41b07371@newsgate.onet.pl

> No własnie miałem xp home z sp1 i innymi najnowszymi uaktualnieniami
> i NIC!
>
> Chcialem przestawic w rejestrach na wiekszy dysk, ale chyba po
> instalacji SP1 nie ma już tego w rejestrach, bo nie znalazłem.
>
> Pomordowałem się w partition magic, Biosie (wpakowałem nowy),
> rejstrach i nic.
>
> Wiecie co pomogło?
> W akcie desperacji format c:
> Instalowanie windows-a od nowa (na innym dysku), wpakowanie SP1
> i..... cud, mam 160GB!
[...]

Na drugi raz - zanim się napracujesz - siądź sobie w kąciku, podrap się
w głowę i poczekaj, aż ci przejdzie ;-). A potem dopisz w rejestrze
jeden brakujący wpis EnableBigLBA=1 zgodnie z "303013 - Jak włączyć
obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych dla dysków ATAPI w
systemie Windows XP"
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013. Zajęłoby ci
to chyba jednak nieco niej czasu, niż "nieśmiertelna" reinstalka... ;-))

/odpowiadając zmień px na pl/