Re: W biosie 160 GB, a przy formacie jedynie 130 GB?!?!?

Autor: Krzycho <pasionyWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:08:51 MET

> a jaki system zapodajesz xp sp1 / 2?

No własnie miałem xp home z sp1 i innymi najnowszymi uaktualnieniami i NIC!

Chcialem przestawic w rejestrach na wiekszy dysk, ale chyba po instalacji SP1
nie ma już tego w rejestrach, bo nie znalazłem.

Pomordowałem się w partition magic, Biosie (wpakowałem nowy), rejstrach i nic.

Wiecie co pomogło?
W akcie desperacji format c:
Instalowanie windows-a od nowa (na innym dysku), wpakowanie SP1 i..... cud,
mam 160GB!

Może jakiś konflikt wystepował, lub stery z sp1 się poszły .... przejśc gdzieś.
Grunt że reinstal pomógł. Partition magic zobaczył sformatowane 130 GB i nowe
na szaro zaznaczone 30 unformated:)

Oczywiście w windowsie jest tego tylko coś ponad 151 GB, no ale to chyba już
sposób przeliczania 1000 na 1024 :)

Pozdrówko
Krzycho