Re: problem skaner microtek z przystawka do filmow

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 17:40:40 MET

Użytkownik "zbychu" <zbysiun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5d7a.00001534.41b1e6f8@newsgate.onet.pl...
> Dostalem wczoraj skaner Microtek Scan Maker 4900 z przystawka do sklajdow
> filmow 35mm Microtek LightLid 35. Mam problem.
>
> Skaner dziala swietnie. Problem z przystawka.
[...]

I tak ma być, niestety :-( W miarę porządny skaner do filmów 35 mm to suma
powyżej 1,5kzł. Tanie przystawki typu LighLid 35 nie nadają się do niczego.
Przepraszam - jest jedno zastosowanie - to jest darmowe źródło częsci
zamiennych do samego skanera (przetwornica i świetlówka). Cała reszta to
marketoidalny bełkot.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski