Re: płyty 754

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 14:51:24 MET

Chcesz pomóc czy filozofować? Jeśli nie precyzyjnie/nie jasno się
wyraziłem to przepraszam.
Napisałem:
> [...]
Czy to nie jest jasne? Np. procek 250 i RAM 250.
Moja aplikacja nie wykorzystuje mnożników, dwukanałowości i innych
wynalazków. Działa podobnie szybko na PIII 450/100 i 650/100, 733/133 i
1200/133, duron 1400/200 i amd64 2800/200.

Na in4.pl gość pochwalił się podciągnięciem fsb do 290. Zadałem pytanie z
intencją potwierdzenia takich/podobnych możliwości.

> I co z tego? Ma dwa kanały pamięci, więc w efekcie pamięć
> pracuje "tak jakby" na 400 MHz (oczywiście dotyczy to głównie
> przepustowości, bo na opóźnienia -- tak samo jak zegar taktu-
> jący zresztą -- dwa kanały nie mają większego wpływu, choć
> jakiś jednak mają).
Jakiś tak, dlatego napisałem "podobnie szybko". Ale wzrost nakładów nie
jest współmierny do efektów.
    Darek