Re: listwa zasilająca a komputer ....

Autor: Czarek Gorzeński <czarek_at_piwo.org>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 14:47:45 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> W końcu po coś włączasz tę listwę ;)

No dobra, ja mam podobny komputer, który włącza się nie tylko po
włączeniu listwy, ale też po zapaleniu lampki obok.

> Czasem w BIOSie jest opcja umożliwiająca wybór tego, co ma
> płyta robić po pojawieniu się zasilania -- sprawdź w instrukcji.

To nie to - ustawione na zawsze wyłączony. Zasilacz też - w moim
przypadku - raczej nie, wymieniany był. Instalacja elektryczna z
uziemiemieniem.

Co jeszcze sprawdzać?

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński