Re: teoretycznie niezniszczalny bios 8kta3+

Autor: Łysy <lysy1980_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 12:47:37 MET

Użytkownik "Arkadiusz Bączek" <abaku@polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:cor96r$hqc$1@polsl.gliwice.pl...
> Witam
> wgrywalem nowy bios do swojego leciwego Epoxa 8kta3+ i bez zadnej
przyczyny
> awdflash dal komunikat o braku klawiatury i "BIOS ROM CHECKSUM ERROR
> DETECTING FLOPPY DRIVE A MEDIA
> INSERT SYSTEM DISK AND PRES ENTER".
> Poczytalem troche o tym i choc zrobienie takiej dyskietki nie jest trudne
> nie udalo mi sie, za kazdym razem jest modulowany dzwiek i ponowienie do
> wlozenia dyskietki.
> Jakie mogly byc przyczyny awarii i jak z tego wybrnac
> Arek

 Zrob dysk startowy ms-dos tylko bez config i autoexec
najlepiej spod dosa format a: /s
nagraj na niego awdflash i bios
komp odpali z dyskietki wtedy wklepujesz awdflash
jak sie uruchomi to wpisujesz nazwe pliku z biosem i sam sie naprawi pozniej
reboot i wszycho jest oki
Działa na bank sprawdzalem juz nie raz