Re: Restarty ;-( Od czego zacz±æ?

Autor: S³awek <slabeus_at_op.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 00:34:37 MET

U¿ytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:coqkot$96b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Od jakiego¶ czasu mam nieregularnie pojawiaj±ce siê restarty kompa.
>
> Trochê zg³upia³em. Proc ma temp 45-55 stopni, p³yta 40-46, grafika nie
> wiem niestety, bo wspania³y asus na niej wyci±³ z³±cze TPWR - ale
> zaoszczêdzili jak cholera. System nie przetaktowany, na stadardowych
> ustawieniach. Pamiêci Kingston. Nie mam niestety zapasowych elementów na
> zmianê aby je sprawdziæ. A najgorsza jest nieregularno¶æ restartów. Proszê
> o [rozs±dne] rady.

Te¿ ostatnio mia³em takie objawy i za cholerê nie wiedzia³em, co to mo¿e
byæ. Po dwóch tygodniach nieregularnych (niezale¿nie od obci±¿enia)
restartów komp w koñcu odmówi³ pos³uszeñstwa. Sprawdzi³em wszystkie
podzespo³y (z zasilaczem chiefteca na czele) i wszystko wskazuje na pad
p³yty g³ównej - podobnej zreszt± do Twojej (asus p4p800 gd).
My¶la³em, ¿e dobre markowe rzeczy siê nie psuj±, a tu taka akcja :-(.

pozdr