Restarty ;-( Od czego zacz±æ?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 21:59:38 MET

Od jakiego¶ czasu mam nieregularnie pojawiaj±ce siê restarty kompa.
Pierwszy raz pojawi³ siê podczas gry w NFS Undergr. potem zobaczy³em restart
w Unrealu. Pomysla³em - mo¿e grafika siê przegrzewa. Ale ostatnio mia³em z
2-3 restarty pracuj±c w systemie i to mnie zaczê³o zastanawiaæ.
Jak sprawdziæ co jest powodem restartów? Karta garficzna ma pasywne
ch³odzenie, ale na poprzedniej p³ycie nigdy nie mia³em restartu - robi±c
takie same rzeczy, ale tamta by³a AGP x4, czy¿by magistrala AGP x8
powodowa³a wiêksze grzanie siê karty graficznej? Czy to ma sens? Co ciekawe
np. w 3D Marku 03 nie wywala siê.
Trochê zg³upia³em. Proc ma temp 45-55 stopni, p³yta 40-46, grafika nie wiem
niestety, bo wspania³y asus na niej wyci±³ z³±cze TPWR - ale zaoszczêdzili
jak cholera. System nie przetaktowany, na stadardowych ustawieniach. Pamiêci
Kingston. Nie mam niestety zapasowych elementów na zmianê aby je sprawdziæ.
A najgorsza jest nieregularno¶æ restartów. Proszê o [rozs±dne] rady.

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]