Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 23:04:27 MET

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał w wiadomości
news:coq686$dvm$1@inews.gazeta.pl...
> Raczej nie bede skladal na nich skargi. Przeciez nie sa monopolista i nie
> robia mi łaski (to wole napisac z polskim znakiem diakrytycznym ;))
> sprzedajac monitor. Raczej odwrotnie, powinni sie cieszyc, ze klient do
nich
> przyszedl a nie do konkurencji, ale widac maja to w d..., wiec ja tez mam
> ich i to nie tylko w tym pojedynczym przypadku. Na pewno stracili nie
tylko
> jednego klienta i nie tylko na ten konkretny towar ...

mnie juz tez stracili, i to jakis czas temu..a wczoraj utwierdzili mnie w
moim przekonaniu ze nie warto im dawac kolejnej szansy.. - chcialem kupic
wczoraj lg 1730p..ale jak slysze w kazdym sklepie ze moga zamoowic.. to
wiesz..wbijam w cos takiwego bo zamoowic u hurtonika to sobie tez moge.. nie
po to ide do sklepu.. taki sklep tez moge otworzyc- przychodzcie i moowcie
co chcecie a ja bede po to jezdzil i wam sprzedawal.. 0 ryzyka, 0 strat po
prostu luksus.. nigdy wiecej takich lewych sklepoow..

pozdr
Szo