Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 22:51:36 MET

wtrace swoje 3gr o lcd:
1)1-szy dzien przed lcd belinea, smutek, faktycznie oczy mi troche
zaniemogly, pod koniec zabawy zjechalem jasnosc i kontrast na poczatek skali
i juz bylo ok (oczy przestaly piec)-obraz calkiem ok
2)po kilku dniach zupelnie sie przyzwyczailem, ale: gdy pracuje musze miec
jakies swiatlo zewnetrzne obok (zarowka sie bynajmniej w panelu nie odbija a
oczy imho mniej sie mecza)- mam tu na mysli noc lub wieczor
3) najbardziej wkurzaja mnie dwie rzeczy: a) np duzo czytam na stronkach,
newsach itp gdy uzywam rolki w myszy to efekt przesuwania tekstu mnie meczy,
wole juz zrobic page down niz to przewijanie, jest to efekt ktorego nie bylo
na crt (monitor nie jest jakis uposledzony jesli chodzi o czasy reakcji -
filmy nie maja smug, gry takze wszystko ok)
b) maly kat widzenia, wlaczylem film i zrobilem to co przy crt, przyjalem
wygodna pozycje na pobliskim lozku...porazka, zobaczylem ciemna powierzchnie
matrycy:), trzeba ogladac prostopadle najlepiej badz (to co teraz robie)
przelaczac media na pobliski tv
ps. moniek byl okazja, wiec nabylem, jednak imho wiekszy komfort jest na
profi crt (jakies eizo itp - mam troche doswiadczen)
pozdrawiam
kp