Primary IDE channel no 80 conductor cable installed

Autor: Rafał <ggppaa_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 20:30:16 MET

Może ktoś mądry mi pomoże. Kupiłem napęd DVD, włożyłem go na miejsce i
wszystko działa, w Panelu sterowania też żadnych konfliktów nie widać. Tylko..
 podczas uruchamiania komputera, zaraz po załadowaniu pamięci i wykryciu
Primary Master, Slave itd. wyskakuje taki komunikat:
"Primary IDE channel no 80 conductor cable installed"
O co chodzi? Może ktoś wie i podzieli się ze mną swoją wiedzą za co byłbym
bardzo wdzięczny i z góry dziękuję.
Paweł