Re: ups APC - oryginalne akumulatory

Autor: KoJot <antyspam_at_ab.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 19:53:23 MET

Fri, 3 Dec 2004 15:15:26 +0100, na pl.comp.pecet, GB napisał(a):

> Użytkownik "Bucz" <ROT13-sverchapu@tb2.cy-ROT13> napisał w wiadomości
>
> czy nie. Swoja droga, AFAIR APC nie produkuje akumulatorow - po prostu daja
> swoja nalepke na produkty innej firmy i te aku sprzedawane sa jako
> "oryginalne" (i sa drogie...).

Chyba masz racje. Miałem w firmie dość dużo niewielkich APC z różnych
serii - wszystkie miały raczej kiepskie akumulatory. Wymiana na
orginalne przez firmę kosztowałaby prawie tyle co nowy UPS więc
ostatnio wymontowałem w końcu z jednego acu, poszedłem do sklepu z
elektroniką i akumulatorami i kupiłem za 50 zł dokładnie taki sam,
tylko napisy zamiast czerwone APC są białe POWERcośtam. Wymieniłem
więc w reszcie UPSów. Na razie działają bez zarzutu.

--
Pozdrowienia
KoJot