NCQ

Autor: Robert <rob_at_nic.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 18:49:04 MET

Nie wiem czy to odpowiednia grupa - jesli nie, to prosze o namiary na
odpowiednia.

Mam pytanie odnosnie NCQ
Moge sie mylic, ale nie wszystkie kontrolery obsluguja ten standard.

W zwiazku z tym jak moge sprawdzic czy moja plyta go obsluguje ? (mam Asus
P4P800)

Czy jesli kupie dysk z NCQ i podlacze do plyty ktora tego nie obslugujeto
czy bedzie to dzialalo ?

Czy sa w Polsce do stepne dyski Segate 200GB Serial ATA, 8MB Cache i NCQ ?
Bo wszedzie w NCQ firmy Segate widze tylko 160GB z NCQ a 200 juz nie ma.

Robert