RAM w Toshibie

Autor: marcin <martinlosmartin_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 18:47:59 MET

Witam
    Kilka dni temu nabyłem uzywanego lapcia Toshiba Portege 7200 CTe P III
600 MHz
On ma wbudowana kosc pamieci 64 MB a do tego dolozona SDRAM 128 MB 100MHz
CL2
w necie czytałem że ten model obsluguje max 320 MB.
    Dysponuje koscia SDRAM 256 MB ale 133 MHz CL3 tej samej firmy co 128 MB.
Jednak w momencie gdy ja wkladam to sie sprzet nie podnosi :(
Probowalem na 2 kosciach roznych firm w pierwszym wypadku wogole nie ruszyl
w drugim win stwierdzil ze mu brakuje jakis plikow i nie wystartuje.
    Teraz nie wiem czy to wina innego taktowania, czy mam po prostu bledne
informacje odnosnie maxymalnej pojemnosci pamieci w tym modelu.
    Jesli ktos spotkal sie z takim problemem, lub wie o co chodzi to niech
da znac
Czy wymiana kosci na 256 MB 100 MHz zalatwilaby problem ??

Pozdrowionka