Re: Do szpeców: ATI Saphire 9200-co mozna wycisnać?

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 18:39:49 MET

W wiadomości:cr41tg$gqk$1@helios.nd.e-wro.pl,
maX <aver@interia.pl> napisał nam:

> Rozwiązaniem będzie nie soft a hard (twoje patrzałki). Lukasz na to
> co jest napisane na dowolnej kości pamięci. Albo będzie explicite
> podane (wartość w ns po myślniku np .-5, -40). Albo wpisujesz w
> googla ten ciąg znakaów, ewentulnie w w wyszukiwarce na stronie
> producenta kościa i masz juz parametry.
Nim polecę się bawić na Sylwka, to zmęczę jeszcze: kości Hynix, po
kreseczce stoi 4, czyli co, 4ns? Moze daj linka do jakichś
materiałów...co dalej?

Dokłady symbol to HY50U281622ET-4
Dzięki za podpowiedzi, troszkę też pogoogluję, jestem otwarty na każdą
radę:)

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13   GG#5482312