Re: Do szpeców: ATI Saphire 9200-co mozna wycisnać?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 18:26:30 MET

Użytkownik "Kuba" <don@alfn.pbz.cy> napisał w wiadomości
news:cr4178$64g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W wiadomości:cr3uin$a5n$1@helios.nd.e-wro.pl,

> Podaj, bracie jakis soft który mi to zczyta, to moze się dowiemy:)

Rozwiązaniem będzie nie soft a hard (twoje patrzałki). Lukasz na to co jest
napisane na dowolnej kości pamięci. Albo będzie explicite podane (wartość w
ns po myślniku np .-5, -40). Albo wpisujesz w googla ten ciąg znakaów,
ewentulnie w w wyszukiwarce na stronie producenta kościa i masz juz
parametry.