Re: AGP x8

Autor: Mumin* <gosmo67_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 17:07:23 MET

> Nie zauważyłeś ironii w jego tekście ? Spokojnie wsadzaj kartę i musi
> działać. Zresztą płyta Asusa do A64 na 99% ma odpowiednie zabezpiecznie
(nie
> uruchomi się ze złą kartą).
> A goście w sklepie na pewno chcą dodatkowo zarobić, więc jak widzą gościa
> nie bardzo znającego się na rzeczy (twoje pytanie) to nie zdziwiłbym się
> gdyby zaczęli ci wciskać teksty że na lepszej karcie grafiki będzie
szybciej
> działał internet lub MS Office.

Zauważułem ironię, lecz myślałem, że dotyczy ona tego, że nie spalę bo nie
włożę ;) Btw. czy taki wybór płyty jest dobry? nForce3 250 jest nowszy, lecz
z tego co wiem, jego wydanie było koniecznością ze względu na K8T800, który
już dużo wcześniej był na rynku a nVidia wiele nowego nie wnosi, poza
doścignięciem Via. Dodatkowo K8T800 wydaje mi się, że jest w tej chwili już
dobrze sprawdzonym chipsetem. A jak wygląda sprawa firmy? Z Asusami kiedyś
(za czasów Thunderbirdów), miewałem problemy, jak teraz to wygląda, to nie
wiem, w sprzęcie już nie siedzę. Dużo tutaj piszą o Abitach NF7, ale kiedyś
też wiem, że kondensatory na nich leciały tuż przed końcem gwarancji
(doświadczenie oparte o płytach z chipsetami intela). MSI bardzo mi się
zawsze podobały, no ale to były czasy Thunderbirdów i PIII.