Re: AGP x8

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 16:43:04 MET

Użytkownik "Mumin*" <gosmo67@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cr3qeq$d31$1@news.mm.pl...

> Użytkownik "Jolly Roger" <spameromnie@wp.pl> napisał w wiadomości

> oraz
> (mam

> Pan windowsiana pamięć twierdzi, że nie włożę jej w płytę, więc dlatego
nie
> spalę?

Nie zauważyłeś ironii w jego tekście ? Spokojnie wsadzaj kartę i musi
działać. Zresztą płyta Asusa do A64 na 99% ma odpowiednie zabezpiecznie (nie
uruchomi się ze złą kartą).
A goście w sklepie na pewno chcą dodatkowo zarobić, więc jak widzą gościa
nie bardzo znającego się na rzeczy (twoje pytanie) to nie zdziwiłbym się
gdyby zaczęli ci wciskać teksty że na lepszej karcie grafiki będzie szybciej
działał internet lub MS Office.