ASUS - problem z USB 2.0

Autor: malpa <mori>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 15:53:04 MET

Witam,

Posiadam płytę główną ASUS A7V880 i Athlona 2800+ (i oczywiście resztę
sprzętów ;-)). Grzebiąc w BIOSie zauważyłem, że w opcjach USB mam
ustawioną obsługę 2.0, ale tylko w opcji Fullspeed 12 Mbs. Przestawiłem na
HighSpeed 480 Mbs, ale wtedy juz WIN XP Pro SP2 nie wystartował (wiesza
się na pierwszym ekranie, jeszcze przed logowaniem). Kombinowałem ze
sterami do USB 2.0 ze strony VIA, ale wszystko na nic. Przestawienie
spowrotem na 12 Mbs pozwala na normalną pracę Windy). Co ciekawe - w
trybie Higspeed zawiesza się także świeża instalacja WinXP (jeszcze przed
ekranem z licencją).

Czy ktoś spotkał się z czymś takim ?

Pozdrawiam

mori